Субота, 21/06/2025, 17:44
Кошик для душі
Пошук
Меню сайту
Проза
Поезія
Тексти пісень
Опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 17
Статистика
Хмаринка тегів
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Проблема № 1. Радянська влада…
fandДата: Субота, 13/02/2016, 19:09 | Повідомлення # 1
Рядовий
Група: Администраторы
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
За багато десятиліть існування радянської влади на 1/6 частині земної кулі було доведено її абсолютну неефективність. Неефективність саме влади Рад. Влади, коли і де будь-які рішення ухвалюються колегіально і за практичну реалізацію яких не несе відповідальності ніхто. Фактично у кожній Раді ми маємо певну кількість депутатів, які нами обираються за партійним та мажоритарним принципами і які йдуть у Ради для вирішення своїх власних, бізнесових, кланових чи партійних інтересів. У результаті, у кожній Раді ми маємо великий колгосп, який неспроможний ні ефективні рішення приймати, ні належним чином контролювати за виконанням цих рішень. Ховаючись за депутатською недоторканістю, значна частина наших депутатів використовує своє тимчасове депутатське крісло для особистого збагачення, нехтуючи при цьому і Законом, і моральними нормами суспільства.
Як на нашу думку, у кожному селі та селищі міського типу повинен бути сільський (селищний) голова, секретар та землевпорядник. За діяльністю сільського (селищного) голови повинен наглядати актив села (селища), який діє на громадських засадах і який має лише наглядові функції, але включно до права накладання вето  на незаконні дії сільського (селищного) голови та право на позачергове збирання всенародного віче в разі необхідності дострокових перевиборів сільського (селищного) голови.
У кожному місті районного та обласного підпорядкування повинен бути міський голова, секретар, бухгалтер та загальний відділ (канцелярія), до складу якого обов’язково повинен входити землевпорядник та архітектор. Нагляд за діяльністю міського голови також  здійснює обраний на всенародному віче актив міста. Цей актив також діє на громадських засадах і також наділений правом накладання вето на рішення міського голови та ініціювання його дострокової відставки.
Діяльність вищезазначених органів місцевого самоврядування повинна регулюватися чітким, лаконічним і всім зрозумілим Законом, яким, крім всього іншого, також було б передбачено, яка частина податків залишається у розпорядженні відповідного голови і яким чином ці податки повинні використовуватись на користь громади.
У такій системі не було б місця районним та обласним Радам, так як кожне село, селище чи місто на рівні свого голови могло б вирішувати всі питання життя громади. І було б з кого питати за незадовільні результати роботи.
Всі установи освіти, охорони здоров’я та соціального забезпечення громадян повинні функціонувати виключно на кошти державного бюджету. Для контролю за правильністю використання цих коштів у кожному адміністративному районі та області  повинен існувати єдиний орган державного управління (районна чи обласна управа), який ніс би відповідальність за своєчасне фінансування цих установ та виконання контрольних функцій за ефективністю використання державних коштів. При цьому чисельність апарату цих органів державного управління повинна бути скорочена в порівнянні з існуючою щонайменше у 10 разів.
Ніяких губернаторів та ОДА! Ніяких районних та обласних управлінь освіти, охорони здоров’я, юстиції, казначейства, пенсійного фонду, податкових та інших, нікому не потрібних структур.
Замість Верховної Ради – Законодавчі Збори – двопалатний парламент, який складається із власно Законодавчих зборів (250 чоловік; по 10 чоловік від кожної області), які займаються прийняттям законів, та Ініціативних Зборів (назва може бути іншою) (125 чоловік; по 5 чоловік від кожної області).
При цьому до складу Ініціативних зборів повинні обиратися люди, яких умовно можна було б назвати Совістю Нації – найшонованіші люди (вчені, письменники, лікарі, вчителі, діячі культури, робітники та селяни, які опрацьовували б законопроекти, що підлягають затвердженню Законодавчими Зборами на те, наскільки вони відповідають інтересам українського народу (а не купки олігархів).
Розробкою проектів законів та інших нормативних актів повинен займатися Інститут Держави і Права.
 
JuneДата: Вівторок, 16/02/2021, 13:44 | Повідомлення # 2
Група: Гости





I am now not positive the place you're getting your information, however great topic.
I muwt spend some time leazrning more or figuring out more.
Thanks forr excellent information I was searching for thiis information for my mission.
https://www.patreon.com/posts/44364519
best essay writing website
best esaay writing website
 
KristinДата: Четвер, 29/04/2021, 09:59 | Повідомлення # 3
Група: Гости





Hookup Women Uses Totally free Matters? An Excellent Side to side Advantage!

Cost-free hookup females free best hookups online is the perfect solution if you're tired with gonna
night clubs and organizations simply to be prevented, as well
as a whole lot worse, laughed at. I understand what it's like because I've been there.
I used to be single and eager during the working day -- I
required a new spouse -- having said that i kept on trying because I had not one
other decision. If you're an individual guy who would like to hookup with
alluring females without likely to those areas
where girls are by yourself, this article may just
alter your daily life. It can clarify why dating on-line
is the perfect option if you're a guy who may be too shy
to strategy an attractive lady in a bar or club.
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:
Нова відповідь
Ім`я:
Текст повідомлення:
Код безпеки:

Бізнес-ідеї
Вчимо English
Друзі сайту

andriana.in.ua

mykolaiv.ucoz.ua

komorashop.com.ua

Graffiti Decorations(R) Studio (TM) Site Promoter

QWW.com.ua - Каталог украинских сайтов
Белый каталог сайтов
Copyright MyCorp © 2025